måndag 11 november 2013

Fars dag!

Ja igår var det ju fars dag!
Jag och Björn har egentligen redan firat den när vi var till Norrköping med alla kompisarna. Men nu var det rätta dagen och barnen var ju inte med sist så självklart så firade vi lite nu med. 

Jag och barnen gav B en riktig sovmorgon och under tiden bakade vi glutenfria scones till frukosten. 
Felicia väckte sen B med ett kort som jag köpt och hon hade ritat på.
Sen flöt dagen på, efter frukosten skulle vi lämna tillbaka Bs föräldrars bil så det blev en sväng dit och då blev vi bjudna på tårta och vi passade på att fira Bs pappa. 

Resten av dagen sen tog vi det bara lugnt för Felicia var rätt hängig och förkyld. 

Grattis till finaste pappan, jag skulle inte kunna få en bättre pappa till mina barn!

Och ett stort grattis till min egen älskade pappa och bästa morfar till mina barn!
Inget bus hälsar Felicia till busmorfar :)
Tyvärr han vi inte fira dig igår, men vi kommer en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar