fredag 22 november 2013

Överraskning.

Ja idag var det dags för min överraskning. 
I några veckor har jag vetat av Björn att vi var uppbokade idag och att barnen skulle vara hos Farfar. Det enda jag visste var att jag skulle vara färdig vid lunch lite uppklädd. 
Så det gick i ett på fm för att hinna ha både mig och barn färdiga i tid. 



Som tur var hade jag världens bästa storasyster och barnvakt som roade Emilia under tiden :)
Här pratar de i telefon och F serverade E kaffe och tårta. De börjar leka så bra ihop nu. 


Sen när B kommit hem åkte vi iaf och lämnade barnen hos farfar och sen gick bilen till Norrköping.
Där fick vi vara med och spela in Talang Sverige i TV3. 
Jättekul överraskning!

Bra platser fick vi också!

Ska bli kul att se det på tv till våren. 

Kvällen avslutade vi sen hos Bs föräldrar. De var snälla och bjöd på mat när vi kom för att hämta barnen. 

Tack snälla älskling för en superkul em och tack snälla Göran och Ingrid för barnpassning och middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar