onsdag 13 november 2013

Ny dag och här är det fortfarande hängigt.

Felicia är den pigga av oss sjuka så hon fick följa med pappa ut en sväng så hon får lite luft efter att vi i flera dagar varit instängda. De städar undan leksakerna för vintern och donar lite. 
Här inne myser vi andra sjuklingar. E har precis somnat bredvid mig och snusar gott. Jag ska försöka ta mig upp och sätta lite fart på elden så det är varmt och mysigt till B och F kommer in igen.
Jag känner mig ungefär som igår kanske något bättre, B var underbar och gav mig en lång sovmorgon i morse så det kanske hjälpte lite på traven. 


Resten av dagen blir det bara vila och mys och hoppas att det hjälper till att bli friska. 


Blir dåligt med kort tagna men ska försöka smygta ett på sötnosen bredvid mig:
Favoriten är att sova på mage. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar