fredag 10 januari 2014

Godmorgon godmorgon!


Här är det Morgonmys i sängen som gäller. Flaskor intas och Barnkanalen går. 


Här hemma springer bara tiden fram. Tjejerna öser för fullt hela dagarna och jag har jobbat mycket kvällar med Tupperware. 
Vi har de så kallade BIG Weeks nu som är det största på hela året i Tupperware så jag är mycket ute på demo. Just nu i två veckor vikarierar jag också som Teamledare för vårt team så det blir en del jobb med det också. Har även en Tupperwaresida som ska uppdateras vartefter.  Därav blir bloggen lite lidande just nu. 


Vardagen är iaf tillbaka här. Björn har börjat jobba efter den långa julledigheten. Men är ju hemma vissa dagar och är pappaledig. Häromdagen var en sådan dag och då hade vi skridskopremiär:
Felicia kikade spänt på de andra som åkte. 

Premiären gick helt okej men det var självklart svårt för F att stå på benen själv. 

Även för Björn var det nypremiär som fick skridskor i julklapp av F. De skötte sig bra båda två :). 


Annars händer det inte så mycket här hemma. Vi fixar och donar lite. 
Felicia gillar att dammsuga så det gjorde hon häromdagen. Tänk om man kunde gå så där under bordet!


På tal om bordet har vi förhoppningsvis nya köksmöbler ikväll. Vi hade turen att hitta de vi letat efter på Blocket igår. Dessutom helt nya, inte ens uppackade ur kartongerna. Björn ska hämta dem efter jobbet. Jag håller tummarna att tjejen inte drar sig ur. Man vet ju aldrig när man handlar över nätet. 


Nu måste jag ta tag i dagen och duka frukost till tjejerna. Ha en fin fredag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar