fredag 17 januari 2014

Stolt tjej!!

Det var en stolt tjej som vaknade i sin säng i morse! Första natten utan nappar!! Nu får vi se om det håller i sig...

Det gick faktiskt över förväntan i natt. F sov till halv fyra sen ropade hon på mig. Då tyckte hon det var mörkt och frågade lite efter nappen. Men efter att vi pratat om det en stund så skulle hon sova utan igen. Jag gick in till oss igen och då ropade hon direkt igen. Då läckte blöjan. Så efter lite fix med det kunde jag åter lämna henne igen utan napp. 
Sen hörde jag inte ett ljud förrän hon vaknade och ropade vid 8:30. Då var det en stolt tjej som vaknade. 
Hon har sen flera ggr berättat för både mig och Emilia att hon sovit utan napparna!
Felicia har önskat tårta så det ska vi försöka fixa senare idag. Hon ska såklart också fått nått mer, men vi får se om det håller i sig. 

Nu ska här göras pajdeg till kvällens tacopaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar