söndag 12 januari 2014

Helg!

Helgen sprang iväg den också!


Björn hämtade möblerna i fredags så dem byggde vi halva natten i fredags och sen lördag fm också. Blev så bra! Tyvärr har jag just nu inte någon bra bild på hur det blev men det är de här möblerna vi köpt:
Dynorna ser kanske blåa ut men de är svarta. 
Sen ska vi köpa till lite fler stolar tills den dagen barnen sitter på vanliga. Nu har de ju barnstol och tripp trapp. Eller ja från och med nu ska Felicis prompt sitta på soffan så vi får väl se hur länge tripp trappen får stå tom :)


Igår annars på kvällen hade jag och älsklingen mys och gick på Revyn medan barnen lekte hos farmor och farfar. Den var helt okej! Alltid kul att se. Bara att jag blir lite störd på folk som inte kan bete sig i publiken....


Idag har dagen mest bestått av jobb för mig, teamledare med telefontid större delen av fm sen förbereda väskan för att sen ut och jobba större delen av em. 
Kom hem och fick god mat av Björn och sen blev det jobb framför datorn hela kvällen. Både åt mig själv och som teamledare. Kul!

Vid maten skulle vi träna Emilia på "pincettgreppet" men det övergick sen i att öva på att äta med bestick. Hon kom ganska snabbt på att stoppa rätt i munnen bara man fyllde den. Även om den större delen av tiden åkte in uppochner. 


Men lite majs pillade hon i sig med fingrarna också det var ingen större match. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar