onsdag 1 januari 2014

Mellandagar och gott nytt år!

Jag ligger verkligen efter i bloggvärlden!
Både med att läsa mina favoritbloggar och att blogga själv.

De här högtidsdagarna och dagarna däremellan har varit sjukt fulla. För det är ju när alla är lediga samtidigt som man ska hinna med allt, eller hur? :)

Allt tid har gått åt till olika frianden och tid för familjen nu när Björn varit hemma så länge. 
För att dra denna veckan kort så:
-firade vi julafton en liten sväng i Floda hos Bs föräldrar och sen hos mina i Vingåker. 
- juldagen tillbringade vi i Floda igen och firade julen ordentligt. 
- annandagen var vi hos barnens kusin som fyllde år. 
- dagarna efter det har bestått av lite att hinna här hemma plus en heldag i Eskilstuna med mellandagsrea och bio för F och hennes kusiner på min sida. De fick alla i julklapp att gå på Emilbion. 
- nyår var det ju också igår. Vi skulle först fira hos några goda vänner men efter allt farande hit och dit orkade vi inte det. För både vår och barnens skull stannade vi hemma och barnens far och morföräldrar och Bs bror kom hit. Blev en skön kväll med massor av mat och Bingolotto. F var vaken till över tolv så vi var ute och tittade på alla raketer. Hon har ju varit vaken varje år på tolvslaget så varför bryta traditionen :). 
- under dessa dagar har Emilia också blivit 8 månader och fått sin första tand. Plötsligt var den bara där, Så vi kan inte klaga på någon dålig sömn, oroligheter, snor eller något annat. Iaf inte med denna tand. 
- säkert mycket mer som hänt som jag glömt nu men kan ju uppdatera lite vartefter. Likaså alla julklappar som vi och barnen fick(tacka alla!!) tänkte jag lägga upp lite vartefter. 

Hoppas ni alla haft det kanon, för det har vi om än lite stressigt. 
Nu ser vi fram emot ett nytt spännande år!!

Gott nytt år till er!
Mina tjejer igår, som inte ville bli bra samtidigt på kort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar