söndag 2 mars 2014

Mer snö...

Och så var världen vit igen.... Men om två dagar när vi (förhoppningsvis) får sticka ut näsan igen så hoppas jag snön är borta igen. Men det är ju trots allt bara 2 mars idag. Jag hoppas lagom till min födelsedag att våren kommit igång på riktigt. Vissa år har det varit snö andra har vi haft både tussilago och blåsippor på bordet. Vi får se hur det blir i år. Är ju några veckor kvar. 


Här sover hela huset igen efter ännu en utslagen dag. Det har helt klart vänt men fy vad vi är utslagna allihop. Utom Emilia som har energi och vill busa. Inte det lättaste när vi andra vill däcka i soffan. Men men jag och B har bytts av och den här dagen gick den med. Det är ju så när man har barn. Man bara måste orka vare sig man är sjuk eller inte. 

Idag har iaf jag och B fått i oss lite fast föda efter att vi knappt velat titta åt mat på ett tag. F har däremot varit svårare hon har varit riktigt svårflörtad med maten. När inte ens välling, strips, pannkaka eller korv med bröd duger då vill hon verkligen inte äta!
Vi får ta nya tag imorgon!

Nehe lite sömn på det här så man kanske blir frisk någon gång! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar