torsdag 6 mars 2014

Sjukhobby.

Här tickar dagarna på med hela familjen hemma!
Sjukan har så gott som gått över för oss vuxna men jag är forfarande matt. Barnen är också piggare men inte helt hundra. F är väldigt liten i maten. 
Så än så länge håller vi oss från folk i någon dag till. Barnen och Björn fick dispans för att få röra på sig lite så de tog bilen till Farmor och Farfar några minuter bort för att vara ute lite där så de inte klättrar på väggarna precis. 


Jag stannar hemma och tar det lite lugnt. Försöker fixa och dona lite med sånt vi ligger efter med. Det finns lite disk och tvätt att ta av kan man säga efter den här veckan.... Men mellan varven sätter jag mig en stund är inte så pigg i orken. Jag och Björn ställde oss på vågen idag. Vi har fått ner 3 kilo var på 1,5 vecka. Kanske inte så hälsosamt, inte konstigt man är slut. Men de kilona lär nog snart vara uppätna igen :). 


Medan jag sitter och pustar mig lite sitter jag vi det här som B och jag börjat med under sjukveckan:
3000 bitar är på gång. 

Alla som känner mig vet att jag alltid sen jag var liten älskat pussel. Tyvärr blir det inte så mycket tid för det nu för tiden så nu när vi inte orkat nånting passade jag på att plocka fram ett nytt som stått i garderoben ett tag på lager. Vi får se om vi får ihop det :)


Tjejerna ville med upp på vinden förut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar