fredag 21 mars 2014

Min dag!

Var ju min födelsedag igår, hade sagt att jag inte skulle fira mig nått men de närmsta förgyllde min dag!

Det här var min första syn på morgonen:
Min underbara familj <3!! Fick frukost och paket på sängen. Björn hade tom åkt extra till Vingåker och köpt mina favoritbakelser som bara finns där. Kärlek!

Fick ett jättestort paket!

Felicia hade skrivit kortet:
Det ser väl alla att det står Paulina?? Med små a :)

I paketen fick jag bara saker jag önskat mig:
Superfin ljushållare som jag pekade på på en marknad och sen glömde bort. Björn hade köpt den i sista minuten när jag stack iväg på jobb. 


Fick också ett planteringsbord till min trädgård!

En annan överraskning var att Björn var ledig från jobbet så jag fick ha honom hemma hela dagen. Underbart!

Blev en mysig förmiddag och lunch med familjen sen kom svärmor och svärfar över på fika på em. 
Emilia var först tokblyg(som alltid) men sen spelade hon pajas på golvet:
Hon gör så här hela tiden nu, hon kanske har sett för många av syrrans kullerbyttor :). 


Hon hittade också potatislådan när pappa lagade mat:
Fina!
Skaka!
Och gärna smaka!


Sen senare på kvällen kom min mamma, pappa och min farmor på en mysig kvällsfika!


Felicia utmanar ju även alla som kommer till oss på bajsspelet, så även min farmor:
De hade riktigt skoj!

Skrattade som bara den. 

Särskilt när det gjordes "pruttljud". 

Så fint med två så olika generationer som har så roligt tillsammans!
Felicia var helnöjd med kvällen!!


Jag med för den delen!! Tack allesammans! Fick fina växter av mina föräldrar och även fått pengar till köksmöblerna. 

Fick även pengar av farmor och svärföräldrarna som ska spenderas imorgon när jag och svärmor åker på trädgårdsmässan i Sthlm. Ska bli så kul, jag har aldrig varit där. 

Nu fredagsmyses det här i soffan med alkoholfritt vin och chokladdoppade jordgubbar, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar