onsdag 1 oktober 2014

Burr!

Idag var det kallt när vi vaknade!! Eller är fortfarande! Vi hade nästan 2 minus och nu är det kvar neråt nollan. Burr!


Här hemma är fortfarande Emilia hängig. Ingen feber men snorar och hostar. Vilket innebär att vi måste hålla oss hemma!
Felicia är däremot pigg:
Hon livar upp dagen eftersom vi måste vara hemma med klänning och Hello Kitty. Mamma är inte lika förtjust :). 
Men vi ska ju som sagt vara hemma då då kan hon få passa på :). 


Blir lite fix idag och en del städning skulle jag tro. Om jag får för min minsting som varit ett litet gnälligt plåster de senaste dagarna. 
Till kvällen blir det lite jobb, jag ska stå på minimässa i kupolen:
Kommer ni och hälsar på vid mitt bord?

Ni kan vinna fina produkter! Gratis inträde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar