söndag 5 oktober 2014

Skön söndag!

Telertiden med teamet rullade på bra! Kul att höra alla tjejernas bra resultat! Blir en bra start på nya månaden. 

Efter tiden i telefon tar vi det lugnt och pysslar lite på varsitt håll. Jag planerar teammötet och Björn städar lite. Just nu sover Emilia så Felicia fick mysa lite framför en film. Dagen lunkar på helt enkelt. 


Kikade nyss in på Gekås Ullareds blogg! Blir så sugen på att handla. Längtar redan tills vi ska åka dit fast det dröjer cirka en månad till. Denna gång ska vi ta med barnen. Ska bli spännande :). Jag och Björn har åkt två ggr om året sen vi blev tillsammans så det är några ggr och vi har rutin på det. Men med båda barnen med får vi nog lägga upp det lite annorlunda :). 


Såg på bloggen att de börjat få in julsaker nu, börjar längta lite till julen när jag ser det. Även i Tupperware har jag sett lite tjuvkik på julen så nu väntar man. Dags att börja ta tag i julklapparna på allvar nu. Jag brukar vara tidig och de första är faktiskt redan inköpta! :)
Kul att planera julklapparna i tid då blir de bättre tycker jag än när man letar i sista minuten. 

Nehe återgå till morgondagens planering! Ska bli kul att ha teamet här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar