fredag 3 oktober 2014

Dagen har gått undan med full fart!


Vi började dagen med att vara barnvakt till tjejernas ena kusin Olivia. Hon och Felicia leker så bra ihop så det var inget större extra. De märktes knappt. 
Här var det grötfrukost:

Sen blev det en sväng ut i sandlådan:

Jag hittade lite att skörda när vi var ute!

Såklart hittade även Emilia dem!
Hon älskar ju allt man kan äta ute!

Vi hann också med ett besök av sotaren mitt på dagen. Där fick vi godkänt så det var skönt! Bara att elda på ett tag till!


Efter att Olivia åkt hem och E tog sin lur efter lunch passade jag på att däcka lite i soffan för att orka med resten av dagen. Mår ju egentligen inte så bra i min förkylning men det förtränger jag lite :) Har inte tid att vara sjuk nu. 

Sen kom iaf Björn hem och vi fortsatte dagen, packade väskor, stekte pannkakor och åkte till Badhuset i Katrineholm. Vi brukar åka till Vingåker på fredagar men vi fick ingen med oss så då tog vi stan. 
Blev lyckat! Felicia var ledsen över att man var tvungen att vara 6år för att åka rutschkanan men annars var det bra!
Hon hoppade också från trampolinen för första gången. Den som räknas som "ettan". Tuff tjej :). 

Nu sover tjejerna gott och det är dags för oss med snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar