onsdag 1 oktober 2014

Måbrakvällen.

Dagen idag sprang på fort!
Försökte hela dagen att uppdatera min telefon då det inte längre går att ladda ner appar längre utan nya uppdateringen. Dock gick det inte, varken via iTunes eller utan. Någon mer som har problem? Eller kanske bara för många som uppdaterar samtidig kanske. Får prova imorgon igen...

Annars blev det en del plock och fix men än finns det en del kvar :)
Felicia sa mitt i allt: mamma ta kort på mig:
Sagt och gjort :). Hon älskar sina nya rosetter från accesories by Helmina! Så fina! Min systers granne som säljer, rosetter och mycket annat fint! Kontakta mig om ni vill ha kontakt med henne eller sök på Facebook eller instagram. 


Kvällen spenderas som planerat på måbrakvällen:




Mycket nöjd efter kvällen med många nya kontakter och flera nya partyn inbokade!

Nu ska det sovas här! Godnatt godnatt!

1 kommentar:

  1. Härligt att du är nöjd med Måbrakvällen! Jag är oxå nöjd med kvällen! :)

    SvaraRadera