torsdag 2 oktober 2014

Uppdateringen.....

Lång dag utan bilder då min telefon legat nere hela dagen!

Har grejat med uppdateringen större delen av den. Vilket strul! Men nu är det iaf gjort men telefonen är inte riktigt sig lik. 
Gick inte att återskapa den efteråt utan fick starta om från grunden med alla inställningar och allt. Trist! Men som tur var låg iaf kontakterna sparade på sim-kortet så de var bara att ladda upp! Det viktigaste! Bilderna hade jag också sparat undan så de var skyddade. Vilket var tur då de nu är borta ur telefonen tillsammans med alla meddelanden, anteckningar, påminnelser och liknande. 

Men men nu får jag vänta några dagar så ska jag ta tag i nästa! Ipaden!

Annars i väntan på uppdateringen har vi mest städat idag. Välbehövligt! Plockar och dammsugit och så tillsammans med tjejerna. E är bättre men F har börjat hosta och jag börjar känna mig hängig så vi hoppade tjejernas gympa ikväll så får vi se vad det blir av det. 

Nu ska det iaf sovas här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar