torsdag 9 oktober 2014

Tidigt!!

Är vaken redan! Eller har varit mer eller mindre sen 2 i natt. Emilia har ropat till och från sen dess. Med 5-30minuters mellanrum. Precis när man somnat in så är det dags igen. Försöker ta de flesta eftersom Björn ska upp och jobba men han har varit snäll och gått lite han med!
Nu är han uppe och ska iväg, stackare. Själv tänkte jag försöka sova lite till om barnen tillåter. 


Igår kväll var jag på säljmöte i Norrköping. Nästan alla från teamet var med plus 2 gäster. De hoppas jag är våra kollegor vid nästa möte :). 
Fick iaf med mig diplom, certifikat och massa fina produkter med hem. Både premier för mig själv och för teamet jobb!


Ikväll blir det jobb igen med demo. Alltid lika kul! Ska ha med mig en av tjejerna från teamet med ut också!

Nehe, en liten sovstund till på det här vore skönt! Godnatt!

Och där ropar Emilia igen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar