fredag 25 september 2015

Loppis.

Oj, ser att det varit dålig uppdatering här nu! Dagarna bara springer iväg. Fullt upp hela tiden men allt går hittills riktigt bra. Man lär sig utnyttja alla minuter man har över :)


Den här veckan har jag också hjälpt till på Vallas klädloppis och jobbat lite där. Kul och träffa andra mammor på orten och självklart har jag fyndat en del också! :) Mest till tvillingarna som behöver en del trots att de kan ärva mycket. Det behövs ju liksom dubbelt av allt plus att de här två kräks massor jämfört med storasystrarna. Får se om jag hinner visa några av fynden senare, antagligen inte ;)


Nu har jag iaf matat de små för morgonen efter att de sovit hela natten, nu har de somnat om och lär sova hela förmiddagen OM det är som vanligt och det vet man ju aldrig. 

Jag ska ta tag i räkningar och lite tvätt nu när jag har en hög med loppiskläder att tvätta upp. Sen på em ska jag dit och jobba sista försäljningspasset innan jag tar fredagskväll och helg!

Ha en fin fredag!

Sötisarna igår. Malwina tv och Josephina th. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar