måndag 28 september 2015

Lyckad natt och linas matkasse.

Uppe långt före tuppen idag. Försöker att gå upp med Björn om dagarna men ibland är det segt. Han ska ju helst vara på jobbet till sex,fast han får flexa lite som han vill. 

Idag vaknade i vilket fall Josephina för en timme sen när han skulle gå så då blev det matning och nu är det Malwinas tur. Har hunnit med att sätta igång elden och pilla med kort på datorn däremellan. 
Detta sorterade av kort tar ju sådan tid!!!! Men kul när det är klart, framkallat och sitter i album. Min ambition är att någon gång komma ikapp. Vi får väl se.....


Annars idag blir det mest hemmadag tror jag. Felicias barntimmar är inställt så hon blir också hemma. Men hemma finns det alltid saker att pyssla med! Och så gosa massor med barnen såklart. Är underbart att bara kunna ta en dag hemma och bara vara med alla barnen. 
Sen ikväll kommer vår första leverans av Linas matkasse. Fick mail med recept och ingredienser förra veckan så det ska verkligen bli spännande!!

Om du också skulle vilja prova Linas matkasse som vi, kan du använda kod: K3387107. Du får då din första kasse till prova på pris 499/299kr OCH en fruktkasse med 4 kilo frukt värd 109kr gratis på köpet. Finns ju massor av olika kassar att välja bland beroende på vad man gillar/äter/tål. Vi har valt barnkassen utan gluten för 4 personer. Jag återkommer med recensioner :). 


Nu har M somnat om så nu ska jag återgå till mina kort i väntan på att mina stora tjejer vaknar. Felicia lär nog göra det när som helst. Emilia vet man aldrig, hon kan vakna allt från nu fram till halv elva så det återstår att se. Hon har iaf sovit utan nappen hela natten utan att ropa en enda gång, så det går framåt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar