måndag 15 juni 2015

Besök hos bm och magont!

Ligger i soffan med världens magvärk hos mamma. Barnen tittar på Fia och djuren:
Helt inne i teven!


Björn är iväg och hämtar ny sängstomme till oss! En med lådor under. Jag hoppas den blir bra i sovrummet sen!


Har varit hos bm här i Vingåker på em. Blodtrycket var perfekt. Hjärtljuden låg på 136 båda två och magen var 37cm. Vecka 33+1 idag!


På vägen dit och efter fick jag så jätteont under magen. Enligt bm och läkaren vi går på ultraljud hos så är det ledbanden under som töjs när magen växer. Så det ska tydligen vara helt normalt. Har känt det förut men inte så här ihållande och länge. Jag hoppas det ger sig i natt. 
Bm sa att jag måste vila annars kommer det starta för tidigt och det vill jag ju inte!
Får skärpa mig lite....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar