torsdag 4 juni 2015

Magstatus!

Varit hos bm denna veckan!

Hjärtljud 
140 & 136 
Blodtryck, socker och järnvärde perfekt. 
Magens mått 35cm.
Precis enligt min egen kurva men såklart över en vanlig graviditet. 
Bm tyckte ändå jag har liten mage över lag. Hon tror jag har nytta av de 11 kilo jag gick ner efter Emilia nu. Tänk och ha haft de kilona också nu. Jag som börjar tycka det är tugnt nu! 

Ska börja gå på koll varje vecka nu men nästa hos bm blir om två eftersom vi har TUL i Eskilstuna nästa vecka. 


Har även fått svar på nya immuniseringsprovet och helt plötsligt visar det negativt. Alltså ingenting. Bm har aldrig varit med om det tidigare att det liksom försvunnit. Eller så är det för lågt för att göra utslag. Vi får se vad nästa prov i vecka 35 visar och vad min läkare säger nästa vecka. 


Har även varit på aurorasamtal idag. Velar ju som bara den om snitt eller inte. Men alla rekommenderar ju att inte snitta så ska väl försöka med det om inte framtida prover eller ul visar att ett snitt behövs. Därför har vi iaf idag gjort en förlossningsplan precis som jag hade med Emilia. Så hoppas vi innerligt att den följs den här gången!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar