söndag 21 juni 2015

Blev en heldag ensam med tjejerna!

Struntade i alla måsten som finns i alla hörn och bara umgicks med dem. Måste det både för min egen skull och lugna ner mig så inte förlossningen startar och dels för barnens skull. När tvillingarna kommer blir det ju mycket tid med dem. Plus att jag kommer sakna ihjäl mig efter tjejerna när det blir dags för förlossning och BB så jag måste tanka lite nu innan :). 


Vi myste iaf i morse, sen byggde vi lego på Felicias golv fram till lunch. Det gillade inte kroppen riktigt men tog lite vila efter lunchen medan Emilia sov. Då myste jag och Felicia i soffan med film. Sen blev det lite mer legobygge och sen mellis ute i solen:
och barnen kunde leka lite ute. 


Efter att de röjt en stund ute fortsatte de inne med att dansa loss till mina gamla Mora träsk filmer. De tyckte det var hur kul som helst! Sen kom Björn hem alldeles lagom. 

Han hade med sig några fynd hem som jag hittat på sälj på Facebook. Ska se om jag kan visa imorgon. Det bars in och sen fuskade vi med hämtmat och mys i soffan! Lite sen middag framför fem myror som gick för att hedra Magnus Härenstam. Det gick hem hos tjejerna! Felicia älskar ju bokstäver så det var passande. Ska se om man kanske kan få tag i filmerna billigt någonstans. 
En lyckad dag med bra avslut. Imorgon hoppas vi på uppehåll och lite fix ute!

1 kommentar:

  1. Till dina Mora Träsk-filmer har jag oxå dansat loss tillsammans med dig i din mor och fars källare. :)

    SvaraRadera