måndag 8 juni 2015

Dubbla kalas plus möte!

Full fart igår och inte en enda bild lyckades jag ta med mobilen. Duktigt!
Det är både bra och dåligt eftersom bilderna blir såå mycket bättre med systemkameran sen när jag framkallar men hade ju varit kul att visa någon här...


Vi började iaf dagen igår med barnkalas hos några av barnens bästa kompisar Max och Julia. De är ganska exakt lika gamla som mina barn. Barnen var så laddade och hade jättekul på kalaset. Men det var skönt att vi hade pappan med för jag känner hur svårt det är att orka med. Nu kunde jag parkera mig i ett hörn och titta på all lek. 


Efteråt bar det iväg till nästa kalas! Mamma och ena syster fyller jämt i år så de hade 100års kalas tillsammans med mycket folk! 
Jättegod mat och fika bjöds det på och barnen fick röja med alla kusinerna. 


Vi var i Berga Kapell utanför Vingåker där både min mormor och morfar och farmor och farfar har bott förr så det var mysigt. Man minns många gamla minnen från när man själv sprang där som barn. 


Kom också på mitt i allt att vi skulle fota magen där i trädgården så syrrans man var snäll och fotade lite! Är så kass på att fota magen!! 
Nu har vi iaf lite kort ganska sent i graviditeten när man själv var någorlunda uppklädd. 
Är ju inte så ofta man känner sig fin just nu med tanke på hur jag mått hela tiden. Har alltid velat gå till fotografen med mina magar men törs aldrig boka eftersom jag så lätt svimmar och har mig. 

Ska se när jag får korten om jag kan få upp något av dem här. 


Avslutade sen kvällen igår med att kika förbi ett möte med Tupperwareteamet här i Valla. Fast jag själv inte orkar jobba så är det kul att träffa tjejerna! Fika och prata lite. 


Blev en lång dag så min kropp har totaltstrejkat i natt. Magen har gjort ont och allt där runtomkring. Dålig sömn och är fortfarande helt slut och har ont lite varstans. Så idag blir det vila! Ska se om jag orkar packa något mer på väskorna tills det är dags. 


Imorgon har vi äntligen pappa hemma igen och det är dags för TUL igen. Spännande att se vad de väger nu!

1 kommentar:

  1. Kul att du fick några bilder på magen :)
    Vi har med fotat en del, men skulle kanske tagit när den var lite mindre, men så har jag velat ha bilder när det är lite varmare ute och då kan man inte riktigt bestämma, haha :)

    SvaraRadera