onsdag 1 juli 2015

Gårdagens besök var hur mysigt som helst!


Min kompis Hanna från gymnasiet med familj kom och var hos oss hela eftermiddagen och kvällen! 
Vi bara åt gott och umgicks. De stora tjejerna lekte och lekte och båda mina tjejer tyckte det var så kul och hjälpa till med deras lilla Anton! 
Som vanligt kass på att ta kort men Hanna är alltid duktig så kolla gärna in deras besök här på hennes blogg :) 

http://hannasfamily.tumblr.com/post/122883408768/we-are-on-our-way-home-from-our-dear-friends


Jag fick iaf fina plantor av dem igår som har kommit ner i krukor idag:
Tre kryddor och en tomat. Sen hade vi några jordgubbsplantor över från landet som också skulle ner. Så här är det nyplanterat! 
Björn var duktig eftersom min kropp inte orkar. Han skruvade också ihop mitt planteringsbord som jag fått i present för ganska länge sen. Så nu har jag börjat på en planteringshörna. Projekten fortsätter.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar