fredag 3 juli 2015

Ny dag med värme....

Verkar det som!

Jag vill inte klaga nu när värmen äntligen är här men för mig just nu är det lite för varmt. Särskilt när inte temperaturen går ner på natten. Jag har svårt för värme i vanliga fall och nu som gravid blir det ännu lite värre. Går runt som i en dimma känns det som!

Samtidigt så verkar det ju som att det är några dagar sen är värmen borta igen. 

Det är verkligen så kul för barnen med värmen de njuter verkligen och älskar badandet! Till och med jag och magen fick ju sig ett dopp igår. Var riktigt skönt när man kom i! Det var kallt men inte så kallt som jag trodde det skulle vara. 
Vi får se om det blir något dopp idag, finns lite annat och fixa med så får se vad som hinns med!

Ha en fin dag i sommarvärmen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar