fredag 10 juli 2015

Sista besök hos min bm.

För nu går hon på semester. Känns lite konstigt och så nära nu. 

Blodtryck var iaf bra. Hjärtljuden låg på 140 & 130 och magmått 39cm. 
Fortfarande låga hjärtljud mot tjejerna. 
Ej fixerat idag, fast det var det sist. 

Nästa vecka om de håller sig inne har vi TUL igen. Ska bli spännande att se vad han bedömer då. Hur länge vi får gå som längst. Det har varit lite olika bud med det så det är bara att vänta och se. 


Visst börjar det bli tungt nu men känner mig inte superless än, så än så länge gör det inget att de inte kommit. Många med tvillingar har ju redan fött i den här veckan. Men jag är nog så rädd för förlossningen så jag drar gärna på den, samtidigt som det ju inte har så stor roll för hur som helst måste jag ju igenom den på något vis..... Är iaf skönt om de är skapligt stora så det inte blir för mycket komplikationer för att de är för små. Läser om många tvillingföräldrar som får ligga länge på sjukhus och neo när de föder för tidigt. 

Sammandragningarna har iaf ökat den här veckan så vi får se vad det betyder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar