torsdag 16 juli 2015

Vilostund efter en sväng till stan!



Man blir så slut för det lilla just nu. Hela familjen var in till stan en sväng på fm. Jag hade möte på jobbet och Björn passade på att uträtta några ärenden under tiden. 
Vi ska få ny chef på jobbet så kände att jag ville vara med och träffa den nye!
Blir säkert bra, även om jag ju inte lär jobba på ett bra tag till. Känns iaf kul att vara med och bli lite uppdaterad!


Efteråt gick vi också en sväng till leksaksaffärerna där Emilia fick välja något för att hon så gott som slutat med blöjan. Felicia fick stort paket när hon hade bajsat på pottan tio ggr och det har hon passerat med råge. Igår sov hon middag utan blöja och idag på stan sa hon till två ggr och kissade på toaletter på stan. Så nu börjar det bli dags att plocka natten med snart för hon är ändå torr när hon vaknar. 

En lycklig tjej kom iaf hem med nytt playmobil och en liten barbiebil. 


Vad det blir nu på em får vi se. Kanske en sväng ut eller så. Jag orkar inget i vilket fall utan sitter mest och ser på. Har nästan konstant ont under och runt magen och sammandragningarna kommer tidigare för varje dag och upplever dem som lite starkare också. Blir nog till att vila sig in i mål nu vare sig jag vill eller inte. Ser ju allt jag vill göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar