onsdag 18 september 2013

BVC, kort och möte

BVC gick kanon. Siw tyckte att Emilia var en väldigt glad tjej. Vi var ensamma där när vi kom så Felicia kunde leka som hon ville.
Har inte boken här men tror E vägde 6930g var 68cm lång och huvudmått 43. Lång tjej!
Siw testade även om hon kunde byta hand och rulla runt. Det gick lite sådär men egentligen ska hon inte kunna de förrän om 1,5 månad så det var ingen brådska. Rulla runt har hon gjort flera ggr men ville bara inte visa det just då :). 

Efter BVC bar det iväg hem igen och jag var tvungen att fixa med lite kort. Hade ett erbjudande på förstoringar som gick ut idag som jag ville få iväg. Vi ska göra en fotovägg över soffan där det just nu är tomt så nu ska det bli en början iaf. Vi fick hem en väggtext till den häromveckan och ramar har jag hemma så bara korten kommer kan vi börja och sen kan vi bygga ut den vartefter. Skickade också iväg en omgång vanliga kort när jag ändå höll på till de vanliga albumen. 

Efter korten var det matlagning som gällde för ikväll har jag varit till Norrköping på Tupperwaremöte. Alltid kul!! Förra veckan var det storvecka och jag hade jobbat på en del så jag fick vara med på nedräkning och fick en fin produkt. Plus att jag hade tur och vinna på dörrlotten och fick ännu en fin produkt. Så jag åkte hem nöjd med nya fina saker och massor med rolig info!

Sen har vi gjort dag 12 i plankan vilket var 1,5minut. Siktade in mig på 1minut för trodde inte jag skulle klara mer men jag höll i och jag klarade det! Höll på att ramla i med magen på slutet men den var inte i golvet förrän efter. Ibland undrar jag om jag gör fel eller fuskar på nått sätt för jag tycker inte att jag borde klara så lång tid. Men men, huvudsaken är att man tränar lite iaf för känns i magen det gör det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar