torsdag 12 september 2013

Tvätt och pussel.

Hade sällskap i trädgården när jag hängde tvätten av mina tjejer. 
Började med att bara ta med Felicia ut och tog babyvakten till Emilia men det gick hon minsann inte med på. E har börjat märka när man smiter ur rummet, hon ska också vara med!
Så det slutade med bumbon på gräset i skuggan en stund. 

Nu är lunchen intagen och jag hoppas på att få mina små troll i säng en stund så jag kan förbereda lite inför helgens Tupperware-öppet hus här hemma. 
Har du inte fått en inbjudan? Hör av dig så ordnar jag en :)!

Annars så är det nya för F pussel, pussel och pussel. Lik sin mor när hon var liten!!
Just nu:
Just nu är det plus plus som läggs annars är det senaste 15bitats pussel i ram som gäller. Hon är så duktig och klarar dem själv nu. Snart dags att ta fram ett med lite fler bitar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar