onsdag 25 september 2013

Tur med svärmor!

Myset hemma idag ändrades ganska snabbt till en spontanutflykt!!
Igår kväll var jag egentligen bjuden på VIP- kväll på Strandviks Blommor i Baggetorp som hade nyöppning idag. Eftersom jag var på loppan och jobbade igår så kunde jag inte åka. 
Men när jag såg deras annons i tidningen idag blev jag sugen. Har ju trots allt jobbat där själv i både Vingåker och Katrineholmsbutiken. 
Så jag ringde svärmor som jag visste var ledig och frågade om hon ville följa med, och det ville hon!
Vi packade in barnen och åkte på en liten shoppingtur. 
Det hade verkligen blivit jättefint där ute och vi hittade massa fina växter. Lite fick såklart följa med hem. Både till inne och ute! Så nu vet jag vad jag gör imorgon :). 

Nu är det dags att laga mat så vi alla är mätta inför kvällens olika äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar