torsdag 26 september 2013

Inte bästa morgonen....

En seg start på dagen!
Morgonen började med att jag vaknade av Björns klocka före sex, smet upp och skulle kissa och kollade till barnen eftersom ingen av dem ropat på hela natten. 
Båda saknade täcke men när jag la på Felicia vaknade hon till. Det var inget bra alls för sen har hon vägrat somna om!
Ropat och ropat om allt hon kunnat hitta på så nu är vi trötta här!!

Dessutom skulle Björn vara gullig i morse när det var så kallt i huset och värma vetekudden till mig. För er som känner mig vet att det bästa jag vet är att värma vetekudden och lägga den i sängen så man får krypa ner i en uppvärmd säng. :)
Problemet den här morgonen var bara att jag tyckte att det kändes konstigt i sängen, tände lampan och upptäckte att det gått hål på den!! Vetekorn i hela sängen! Det gjorde ju inte direkt morgonen bättre. Som tur är har jag ju några nya kuddar på lager så jag kan få sova varmt ikväll med :). 
Plus att en ullaredsresa är inbokad och jag kan köpa en till!
Ska bli kul och komma iväg och handla lite och förhoppningsvis hitta lite julklappar. B och jag har alltid åkt 2ggr per år ända sen vi blev tillsammans för mer än 5 år sen så det har blivit några resor. Kul och komma iväg lite och den här gången lämnar vi F hemma hos farmor och eventuellt E också vi får se. 
Förr åkte vi alltid bara över dagen men eftersom man måste upp så tidigt för att vara där tills de öppnar och man blir rätt trött har vi börjat sova över också. 
Så igår när vi kom hem jag från loppan och Björn från VIP-kväll på Biltema(tack snälla Elin för biljetten jag fick) som jag tyvärr inte kunde följa med på så bokade vi hotellet på gekås. Där har vi aldrig sovit förut så vi får se hur det är, någon annan som gjort det??

Nehe upp och ta tag i dagen, gå in till min minsting som pratar så glatt i rummet bredvid och till F som leker på sitt rum. Märks redan på hennes humör att hon hade behövt sova några timmar till. 

Ha en fin dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar