fredag 6 september 2013

Utmaning!

Har läst om massor med personer som kör olika squats-utmaningar. Har varit sugen men de är inte riktigt min grej plus att i många måste du även ha vikter, som jag inte har. 

Men idag hittade jag den här på en tjejs blogg:
Det kändes mer som min grej och man behöver bara sin egen kropp. 
Kände mig taggad och utmanade Björn direkt!
Han var på, så nyss innan vi la oss körde vi första dagen!

Efter en ganska nyligen graviditet och förlossning känns det att man behöver träna upp sig!
Som det kändes idag så kommer jag ju inte klara 5min om 30 dagar!! Men men tar en dag i taget så får vi se, mycket roligare när man är två och kan peppa varann. Även om det nog mest är Björn som får peppa mig!

Nu tänkte jag också utmana dig. Är du med?? ;)

2 kommentarer:

  1. Jag vill vara med =) /therese sveda

    SvaraRadera
  2. Jag har ju fått bakläxa på min bålträning av en kinopraktor som jag var hos för ryggen. Men jag kanske kan börja om någon vecka när jag tränat upp mig lite :)

    SvaraRadera