lördag 14 september 2013

Öppet hus!

Är supertrött efter en mycket trevlig eftermiddag!!

Vi hade ju öppet hus med Tupperware här ända tills ikväll och har haft gäster kommit och gått hela eftermiddagen. 
Vänner, släkt värdinnor och bekanta. Även lite "grannar" härifrån Valla som vi inte träffat förut. Mycket trevligt!


Felicia och Emilia tyckte det var kul med lite folk. F passade på att fika med alla som kom och E skötte sig som vanligt exemplariskt. Hon åt lite och sov lite omvartannat. Även om hon då och då blev lite blyg också. Lite kinkig på det har hon blivit. 

Nu ska vi snart inta sängen hoppas jag. Väntar på att Björn ska prata färdigt i telefon. Jag ska försöka sova bort min huvudvärk som förföljt mig i flera dagar. Tror jag är inne på femte dagen nu, inget vidare alls. Vet inte vad jag gjort, värken sitter bakom öronen på båda sidor. 
Hoppas den tänker ge med sig för nu när dagen är över har jag nya projekt att ta tåg i framöver. Först ska jag hjälpa till på klädloppan här i Valla om ett tag och sen är en planering av Emilias Barnvälsignelse i full gång. Och de som var med sist på Felicias vet att det är lite att förbereda :). 

Godnatt godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar