söndag 15 september 2013

Slösöndag!

Sjukt trött idag!!!
Kommer väl efter gårdagen och alla dess förberedelser.
Har mest slöat idag myst med familjen och bara varit. Tog sen ett ryck ikväll och plockade undan alla Tupperwareprodukter som stod framme sen igår. Var en del att plocka med, har bara en liten hög kvar nu som åkte ut i köket och som ska in i de skåpen. 

Imorgon blir det att ta tag i nya projekt hoppas jag. Har en del att göra den här veckan som jag tänkt; märka kläder och saker till barnloppis, byta till höstgardiner, dags och byta alla sängkläder, fixa en del till Es Barnvälsignelse och så skulle jag behöva börja höstfixa i trädgården. Klippa bort gammalt och sånt där. 
Vi får väl se vad som hinns med i veckan, ska ju hinna med alla andra vardagliga sysslor också plus två möten. Den här veckan kommer nog gå den med :)

Vi avslutade iaf kvällen här nyss med dag 9 i plankanutmaningen. Idag var första gången jag föll i förtid. 1 minut skulle avklaras och jag föll på målsnöret med 58sekunder. Får sjukt ont i svanken, kan det stämma?? Men är ju nu 2 kvällar kvar  med 1 minut innan det ökar igen, så jag hoppas på revansch imorgon!! 

Nu är det dags och släcka här och somna in till regnet som smattrar utanför.
Tack och godnatt!

Glömde bort att vi ju förut hade Björns bror här på en snabbvisit förut:
Tittut!! :)

1 kommentar:

  1. Precis så får jag av plankan och en del andra övningar. Min kinopraktor sa att det är för att de inre bålmusklerna inte orkar och då tar de svagare magmusklerna över och ryggen får större belastning. Tänk på att "suga in naveln" så spänner du de innersta bålmusklerna. Men det är ju sjukt bra med nästan en min.

    lindatunstrom.blogg.se

    SvaraRadera