torsdag 19 september 2013

Inget tålamod.

Sitter vid datorn och grejar och tappar tålamodet. 
Skulle fixa nya uppdateringen av iOS som kom ut igår. Började med att jag skulle säkerhetskopiera telefonen. För säkerhets skull. Det strulade och tog tid!!
Sen skulle jag börja uppdatera och då måste man först ladda ner en ny version av iTunes. 
Började med den, väntade i timmar och sen när den skulle vara klar har det blivit nått fel på den och måste laddas ner igen!!! Så nu sitter jag här med samma nedladdning på gång en gång till och ska vänta några timmar. Bara lite irriterad!!
Plus att det väl lär bli samma fel igen på slutet och det inte blir nån iOS 7 för mig idag. Suck. Tålamodet är inte på topp idag. 
Har iaf världens mest gosiga tjej i knät under tiden: 
Så här kan man också somna. 

Funderar på att strunta i alla måsten och ta en lugn stund med Hollywoodfruar på play medan barnen sover!
Får se hur jag gör. 
Tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar