lördag 25 april 2015

Dagen före kalas!

Att man kan bli så trött av så lite... Helt slut i soffan nu. Jag, Björn och Felicia tittar på gladiatorerna och myser. Minstingen sover och laddar för födelsedag imorgon. 
Blir kalas här då, folk har frågat mig om jag verkligen orkar med, men vad gör man inte för barnen :). Hoppade ju över mitt eget kalas!
Är ju tur att jag har Björn som är duktig med allt! Han gick upp långt före oss i morse för att hinna ut i trädgården och fixa, åkte till majbrasan med massa ris, varit till stan tre ggr idag både som taxi och med F på kalas plus att han snart plockat och städat hela huset inför imorgon. Han tänker dessutom baka en omgång chokladbollar innan vi lägger oss. Själv sitter man bara och pustar och stönar i soffan! 
Hoppas orka med imorgon iaf och att Emilias dag blir lyckad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar