tisdag 31 mars 2015

Barnsång

Hemma igen och lunch intagen efter barnens sång. Bestämde mig för att följa med idag eftersom jag ändå var vaken och inte kunde somna om. 
Gick väl sådär. 
Mådde ganska dåligt på vägen dit och kände mig ganska svimmig på plats. Men ville så gärna! Jag har inte varit med sen någon gång i höstas och Björn har berättat om framförallt Emilias framsteg så ville vara med och se. 
Satt på en stol i ett hörn och orkade inte vara med vilket Emilia inte var så glad på. Hon skällde på mig att jag inte var med och sjöng och dansade :). Men sen kom hon igång. Var en himla skillnad från sist jag såg henne. Nu var hon verkligen med i alla rörelser och danser så det var klart värt att följa med. Men nu lär det nog dröja tills nästa gång. 


Nu blir det vila som gäller. Har tagit med mig dagens tidning till sängen. Emilia sover och Björn och Felicia har åkt iväg för att handla byggmaterial till hallens projekt. Så nu är det förhoppningsvis lugnt en stund :).


Emilia skulle absolut ha tofs idag för att att Felicia hade det!:
Världens minsta men hon var nöjd!
Här spanas det på fåglar i fönstret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar