måndag 2 mars 2015

Morrn morrn

Ny vecka!

Magen har nu gått in i vecka 19 och snart är vi halvvägs. Kanske redan nu med tanke på tvillingar så är det väldigt troligt att det blir tidigare. Inte många som går tiden ut. Men vi får se!


Här hemma har Björn och Felicia just åkt. Björn tar "sovmorgon" på måndagar så han kan lämna F på sitt älskade kyrkis nu när jag inte orkar. Sen när det är slut är de snälla och går hem med henne eftersom de ändå lämnar på dagis några minuter bort. Veckans höjdpunkt för henne!
Innan de åkte fixade Björn frukost till mig så den intages nu i sängen :). Flextid är bra!!


Hörde nyss lite ljud inne ifrån Emilia så vi får se hur länge hon sover och jag får vila. Hon kan vakna allt ifrån nu vid 8 till 10. 


Annars händer det nog inte så mycket idag vad jag vet. Blir en vanlig vardag och försöka må så lite dåligt som möjligt. Ska försöka roa E så gott jag kan tills F kommer hem igen. Då leker de oftast så bra tillsammans. 


Hoppas ni får en fin dag! Här kikade solen fram nyss, jag hoppas den är kvar när jag går upp sen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar