onsdag 4 mars 2015

Trött och bil.

Sovit som en kratta i natt. 
Drömt, bråkat och grejat i sömnen. Plus varit kissnödig hela tiden efter att jag drack massor av vatten igår kväll. 
Sover alltid sämre när jag är gravid, plus att jag sov en stund på em igår och då sover jag alltid sämre på natten sen. 

Vilar lite nu iaf. Felicia sitter och myser framför teven, Emilia sover än. Jag har försökt äta för att bli av med illamående. 

Idag blir det bara hemmamys vad jag vet. Får se om jag orkar göra någonting vettigt. Kan bli kolla bil med om Björn hittar något under dagen. Han ringde på en igår men den var redan såld. Osis. 

Vi tar gärna emot tips på bilmodeller!  Inte det lättaste att hitta en bil med plats för 2  vuxna, 4 barn med varsin bilstol och ett bagage där dubbelvagn får plats. Gärna en bil som inte är en minibuss!
Vi letar för fullt och ska kolla olika modeller. Kan inte vara hur dyr som helst heller.... Vi hade liksom inte räknat med att byta bil.... Hojta om ni vet något. Björn är ju heller inte rädd att fixa lite med dem om det ev skulle behövas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar