torsdag 19 mars 2015

Full dag.

Godmorgon!!
Ny dag igen och den ser ju ut att bli fin. 
Den här morgonen ser ut som de flesta morgnar gör just nu. Felicia vaknade strax före sju, kom in och gosade lite sen upp för välling och teve. Borde plocka vällingen även på morgonen snart men så smidigt när jag mår dåligt med flaska. När jag ändå var uppe så var det lagom att lägga in ved i elden. Björn är snäll och tänder när han går så behöver jag bara fylla på sen. Fördelen med att F vaknar tidigt för annars har det brunnit ut och jag får börja om. 
Laddar också upp med kläder i soffan varje morgon till F så det ligger klart till klädracet som börjar strax. 

Sen kan jag lägga mig igen en liten stund och vila och äta första smörgåsen och medicinen så illamåendet försvinner. 
Det gäller bara att vara tyst innan så inte Emilia vaknar. Då brukar hon sova till minst 8 ibland ända fram till 10. 

Så här ligger jag nu och har ätit och lyssnar på F som laddar för klädracet. 

Idag väntar en full men rolig dag. Våra vänner Therese, Max och Julia kommer hit och leker. Vi hoppas kunna släppa ut barnen en stund i trädgården för lek och bus. 
Senare blir det besök hos bm, extrainsatt pga tvillingarna så vi får se vad det innebär. Sen ikväll har barnen gympa. Blir skoj!


Kikade förresten in skatten igår! Såg bra ut, man blir glad så länge man slipper betala tillbaka. Vi får tillbaka ungefär samma varje år så det var ingen överraskning men alla pengar är bra nu när vi tittar på bil och annat! Även om det dröjer lite innan man får dem. 


F var här och sprang en sväng och verkar som hon råkade väcka E för nu ropar hon. Dags att gå upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar