fredag 6 mars 2015

Blir bättre

Dagen går mot det bättre iaf. 
Illamåendet finns där men det är bättre. Nu intas lunchen. Vi myser framför Pippi. 


Fått två bra besked också som gör dagen bättre. 
Banken har fixat till våra huslån så det nu endast är bottenlån kvar. Så skönt och någon mer peng i plånboken per månad. Framförallt betydligt lägre ränta. 

Fick även sms från försäkringskassan att min sjukskrivning på 100% gått igenom! Så skönt att slippa tjafsa om det. De är ju väldigt hårda på detta, tom så min läkare inte trodde att jag skulle få igenom det men tydligen så fick jag det. 
Tyvärr gäller det bara fram till måndag men hoppas på förlängning sen!

Enligt läkaren måste man typ ha foglossning så man måste hoppa på kryckor eller sitta i rullstol för att få 100%. Alla andra ska bara få deltidssjukskrivning. Men vet inte om det hjälpte till att vi ska få tvillingar. Det står ju överallt att man bör vara sjukskriven då. 
Håller tummar och tår att jag får fortsätta vara hemma!

Bjuder på en gammal bild så länge:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar