söndag 15 mars 2015

Veckans slut.

Så var ännu en vecka slut. 
På ett sätt går tiden sakta på ett vis fort. Tycker veckorna rullar på helt okej just nu fast när jag mått som sämst tyckt att tiden sniglar fram. 

Idag går vi in i vecka 21, så halvvägs nu! Nu börjar magen verkligen att synas men vet inte om jag kan påstå att den är så stor så man ser att det är två. Men lär nog gå fort nu att bli stor!
Ska se om jag kan få upp en bild på magen någon dag. Det där med att fota magen har aldrig med någon varit min starka sida. 


Em flöt på den med. Emilia somnade så jag fick det lugnt och myste med Felicia. Hon älskar att mysa så jag passar på så mycket jag bara kan när jag har ork och innan de blir ännu fler som ska dela på tiden. 

Björn kom hem och lagade mat och hans bror stannade och åt med oss och tittade på vår dator som varit död sen typ jul. 
Han gjorde ett kanonjobb och fick igång den!! Var orolig att jag inte kopierat riktigt alla kort plus hela min jobbmapp med Tupperware. Bla hela min körjournal för förra året som jag behöver till deklaration är nu räddad! Tack Andreas!!


Nu ska bara det sista inför imorgon förberedas innan det blir sängen här och vi sparkar igång en ny vecka imorgon. 
Blir nog en ganska vanlig vecka, men besök hos bm väntar och så blir det säkert massa billetande även denna vecka. Javisst ja, jag fyller ju år också! Det hade jag glömt igen :). Men tänker hoppa över kalas och bara fira med familjen så jag kan förtränga det igen :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar